Over Bariatrisch Centrum
Bariatrisch Centrum in Bergen op Zoom is gespecialiseerd in gewichtsverlagingsoperaties en de begeleiding die daarbij hoort. Het centrum helpt mensen die met hun gewicht worstelen door middel van chirurgische ingrepen en nazorg. De kernoperaties van het centrum zijn maagbanden, maagbypassoperaties en herzieningsoperaties. Deze ingrepen zijn bedoeld voor mensen die al veel pogingen hebben gedaan om af te vallen, maar waar dat zonder hulp niet lukt. De arts en het team zorgen dat je goed begrijpt wat elke procedure inhoudt voordat je een keuze maakt. Na een operatie is begeleiding essentieel. Bariatrisch Centrum in Bergen op Zoom ondersteunt patiënten in het aanpassingsproces, zowel lichamelijk als mentaal. Dit zorgt ervoor dat je je blijvend goed voelt en je doelen bereikt. Een patiënt die 21 jaar geleden al behandeld werd door Dr. Feskens, is nog steeds tevreden met het resultaat. Deze langdurige tevredenheid laat zien dat het centrum blijvend goede resultaten levert. Patiënten ervaren dat ze zorgvuldig worden begeleid door alle fasen heen. Het team kent ook revisieoperaties, waarin een eerdere procedure wordt aangepast of verbeterd. Dit gebeurt als blijkt dat een eerste ingreep niet de gewenste uitkomst bereikt, of als iemand later weer problemen ervaart. Bergen op Zoom patiënten weten dat ze terug kunnen keren als ze verdere hulp nodig hebben. Klanten waarderen de aandacht en het vertrouwen dat ze krijgen. De beoordeling van 4,2 uit 5 sterren geeft aan dat veel mensen hun ervaringen positief hebben gewaardeerd. Regelmatig ontvangen mensen het gevoel dat ze serieus genomen worden. Bariatrisch Centrum werkt met erkende medische kennis en ervaring. Het team combineert chirurgische expertise met begeleiding na de behandeling. Dit maakt het verschil tussen een ingreep die snel voorbij gaat, en een volledig traject dat echt helpt.
Locatie
Boerhaaveplein 7, 4624 VT Bergen op Zoom, Nederland
Map voorbereiden...
Contactgegevens
Services & Beschikbaarheid
Openingstijden
Reviews
Rating Distribution
frank lambregts
Goede zorg
Dilara Sep
Wat een mensen zeg… Ik kwam daar voor de 2de keer omdat de 1ste maagverkleining werd geweigerd. Vertelde ik dat ik amper at, uiteindelijk een eind gesprek zeggen ze tegen mij dat ik lieg over dat ik niks at. Ik stond met mijn mond vol tanden. Dat ik dik ben betekent niet gelijk dat ik mij zit vol te proppen. Wat een bagger praktijk. Echt niet aan te raden.
Lenny Bastiaansen
Ik heb eerst een maagband gehad. 4 jaar later een gastric baypas 4 jaar later een revisie. Altijd goed voor gelicht. Ik ben door Dr Feskens geholpen. Intussen 21 jaar geleden nog steeds ben ik tevreden.
Skucia
Jammer zeg, dat de telefoon een half uur lang niet wordt opgenomen als je als 1ste in de wacht staat. Elke keer dit, wanneer wordt dit serious genomen?
Annie Floresse
Heb 13.5 jaar een maagverkleining gehadt en het heeft me leven gered maar helaas weer aan gekomen door medicijnen dus nu kijken wat ze kunnen doen voor me
Aeon Decker
Rustig,privecy gewaarborgd. serius maar wel zeer begrijpend goed allround team en ondersteuning,fysio,dietist,arts zelf. Het is een prachtig systeem Mocht het overal maar zo zijn alleen de kosten ,dat is het einige minpuntje
Ingrid Kuijten
Prima kliniek hoor, maar 1 balie assistente mag wel wat minder assertief. Na een vriendelijk goedemorgen van mijn kant, met .... , ik zou graag mijn afspraak willen wijzigen" ... Aangezien ik zelf OOK aan de balie zit van een praktijk snap ik heel goed dat er een geboortedatum moet worden gevraagd, maar de manier waarop is HEEL ERG BELANGRIJK ! Je kunt bijvoorbeeld ook zeggen : "Goedemorgen mevrouw, ik zal even voor u kijken hoor, mag ik alstublieft uw geboortedatum ?" In plaats van mij in mijn zin afkappen en letterlijk (écht letterlijk ...!) te zeggen : "GEBOORTEDATUM ?!" ... niet klantvriendelijk ... Vervolgens moest ik nog wat vragen over mijn man, dhr .... MET GEBOORTEDATUM (zei ik heel duidelijk ... ), maar na het noemen van de naam zei de medewerkster tijdens het noemen van zijn geboortedatum (dus dóór mijn woorden heen) WEDEROM : "GEBOORTEDATUM ?!" Werkelijk ... leer de balie assistentes alsjeblieft wat klantvriendelijker te zijn ... ik zat als collega-baliemedewerkster met kromme tenen !! --> ik belde overigens op dinsdag 14mrt rond 11:00u en had ene Ingrid aan de telefoon, naam en toenaam mag gerust in dit geval.
Raffie Cordes
Zeer tevreden over de service en kwaliteit, men heeft tijd voor je en zijn altijd bereikbaar. Zij helpen je er echt doorheen.
ingrid van oers
Vreselijk 12 jaar me maagverkleining gehad elke jaar de zelfde vragen waar ik niks aan heb telefonisch contact bagger zeggen ze woensdag wordt je gebelt bel je toch voor zekerheid op nee hoor mevr u wordt pas over 2 weken gebeld u heeft zelf die afspraak verzet tuurlijk joh rotzooi daar
Sandra Faber-Tak
Is dit jouw praktijk?
Neem de controle over je profiel en kom in contact met meer families die ADHD hulp zoeken.
100% gratis • Geen creditcard vereist • Binnen 24 uur actief
