Over Antes
Antes in Rotterdam biedt begeleiding en behandeling voor mensen met psychische klachten, waaronder ADHD. Het team werkt vanuit een aanpak waarin luisteren en samendenken centraal staan. Veel cliënten waarderen dat hun behandelaar echt interesse toont in hun situatie. Ze voelen zich gehoord en genomen, wat voor veel mensen een belangrijk verschil maakt in hoe zij hun behandeling ervaren. Dit persoonlijke contact vormt de basis van het werk dat Antes doet. De psychiaters en behandelaars bij Antes in Rotterdam stellen veel waarde op samen onderzoeken wat het beste aansluit bij jou. Dit geldt ook voor medicatie: zij denken actief mee over welke oplossing goed uitwerkt. Sommige cliënten merken dat dit veel verschil maakt, bijvoorbeeld in het vinden van rust of het beter in je vel zitten. Voor jongeren en volwassenen kan het lastig zijn om aansluiting te vinden met iemand in een behandelrelatie. Antes zoekt naar therapeuten die niet alleen vakkundig zijn, maar ook op hetzelfde golflengte zitten als de persoon die hulp zoekt. Die verbinding maakt therapie minder abstract en meer werkelijk. Het team doet wat het kan om je serieus te nemen en niet alleen theorie toe te passen. Ze werken met je mee aan wat echt voor jou speelt. Die inzet wordt door cliënten opgemerkt en gewaardeerd. Bij Antes in Rotterdam is ook aandacht voor kleine overwinningen en verbeteringen. Als iemand aanvalsvrij wordt of meer rust ervaart, zien behandelaars dat als waardevol resultaat. Dit soort erkenning helpt mensen zelf ook hun voortgang beter in te zien. Antes biedt begeleiding op werkdagen, en is ook in het weekend beschikbaar voor wie dat nodig heeft. Voor vragen in het Engels kunnen mensen contact opnemen.
Locatie
Dynamostraat 18, 3083 AK Rotterdam, Nederland
Map voorbereiden...
Contactgegevens
Services & Beschikbaarheid
Reviews
Rating Distribution
Iman Gemser
Mischien ben ik een uitzonderingen op de rest ?ik heb tot nu toe al 5 jaar geluk gehad met goede bekwame behandelaren op dynamostraat.maar ik hoor idd veel klachten van kennisen om.me heen dat ze zich niet gehoord voelen te lang moeten wachten of de behandelaren te jong vinden dus 20 plussers jongeren nemen dat niet serieus en voelen die klick dus ook niet en wel met iemand die war meer levenservaring dus 40 plus.dat is wat ik hoor en lees en ergens wel terecht natuurlijk.
M Lavrijssen
Dit is de slechtste GGZ instelling die ik tot nu toe ervaren heb qua omgang en voortgang. Inmiddels 2 jaar verder en tot op de dag van vandaag niks bereikt door middel van wekelijkse ondersteuning van Antes. Heb besloten om de stekker uit de hulp te trekken na langdurige ontevredenheid zonder duidelijk gemaakte afspraken die netjes opgevolgd worden en tevens geen enkel vooruitzicht op vooruitgang in welke zin dan ook. Toegezegde therapieën en diens wachtlijst kun je ook naar vragen tot je een ons weegt.
Marcin Janaszczak
Johanna Kampstra
Lotte Baks
Ben vanuit antes west overgeplaatst naar deze locatie ivm verhuizing. Maar wat een verschil… ondanks dat ik zelf een aantal afspraken niet nagekomen ben door, en hoe raad je het, psychische problemen en een verstoort slaapritme is mijn behandelaar (door persoonlijke problemen) verdwenen. Prima als een afspraak even niet door kan gaan, maar hoor al 2 maanden niks, ondanks zelf contact zoeken. En dat terwijl ik heb laten weten last te hebben van een flinke winterdepressie in 2024 en er lichttherapie gestart zou worden, naast nog andere therapie waar ik hier niet te veel in detail wil treden. Niks… Mijn herhaalrecept antidepressiva, waar ik een bloedspiegel mee dien te onderhouden, is ook gestopt. Dus moet steeds bellen voor nieuwe medicatie en dit gaat ook niet op rolletjes. Ik mis antes west, enorm! Hoe verzin je het dat als een behandelaar uitvalt (wat natuurlijk kan gebeuren) een cliënt aan z’n lot over gelaten wordt?! Ben echt behoorlijk boos… de Nederlandse ggz is niet best, maar dit overtreft alles
Sahbi Saidani
Alexander
Vreselijke plek! Rekeningen van de groepsgesprekken voor autisme zijn voor jezelf, en als je aangeeft dat je wilt stoppen, gooien ze allemaal woorden naar je kop. Als ik zou stoppen met de groep, zou ik “een mede groepsgenoot nooit meer zien”, maar contact buiten de groep is verboden.. Erg fijn als je komt om aan jezelf en je sociale vaardigheden te werken. Allemaal slechte dingen tegen mij lopen zeggen, zodat ik niet stopte. “Je maakt nooit wat af” “weet je het echt zeker?” Gatverdamme … Als ik dit had geweten had ik hier nooit gekomen.
Heidi Dziedzic
Doen hun uiterste best. Respectvol en denken met je mee.
Janay Zimmerman
Hele goede ervaringen. Ik heb goed contact met mijn behandelaar, een hele goede psychiater, die ook heel goed meedenkt qua welke medicatie het beste is. Uiteindelijk op medicatie uitgekomen waardoor ik en steeds beter in mijn vel zit, en zelfs al een paar weken aanvalsvrij ben. Wow. Ook dat vind de psychiater belangrijk en dat waardeer ik enorm. Ik snap de negatieve reacties niet. Alleen maar lof!
Patrick Vandormael
Zeer slecht wanbeleid word hier gevoerd. Als je een stel kleuters daar neer zou zetten zullen die een hogere prestatie leveren dan het zooitje wat er nu zit. Ik wens u veel sterkte als u overgeleverd bent aan het onbenullige team wat antes daar rijk is.
Is dit jouw praktijk?
Neem de controle over je profiel en kom in contact met meer families die ADHD hulp zoeken.
100% gratis • Geen creditcard vereist • Binnen 24 uur actief
