Over Ypse
Ypse biedt begeleiding aan mensen in s-Hertogenbosch die worstelen met aandachtsproblemen, concentratie of zelforganisatie. Het team werkt gericht met cliënten die meer grip willen krijgen op hun dagelijks leven en hun doelen willen bereiken. De aanpak van Ypse is praktisch en gericht op wat echt helpt. De coaches werken samen met cliënten aan concrete stappen en oplossingen die in het normale leven passen, niet alleen in theorie. Uit feedback van cliënten komt naar voren dat het contact bij Ypse prettig en open verloopt. Mensen voelen zich begrepen en zeggen dat er duidelijk wordt gecommuniceerd over wat wel en niet mogelijk is. Hilde is een van de medewerkers die veel indruk maakt op cliënten. Zij staat bekend als iemand die goed naar haar cliënten luistert en hen precies helpt waar zij vastzitter. Veel mensen geven aan zich echt gezien en geholpen te voelen in hun gesprekken met haar. De reactietijd bij Ypse is kort. Cliënten worden snel geholpen en merken dat hun vragen ernst worden genomen. Dit maakt het voor veel mensen aangenaam om hier terecht te komen voor begeleiding. Wat medewerkers van Ypse ook kenmerkt, is hun vriendelijke houding. Het voelt niet klinisch of formeel, maar menselijk en welwillend. Deze toon helpt cliënten zich veilig voelen om hun uitdagingen ter sprake te brengen. Ypse is bereikbaar in s-Hertogenbosch voor wie graag met iemand wil sparren over hoe dagelijkse dingen beter kunnen gaan. Het team spreekt ook Engels, voor wie dat nodig heeft.
Locatie
Rompertsebaan 50, 5231 GT 's-Hertogenbosch, Nederland
Map voorbereiden...
Contactgegevens
Services & Beschikbaarheid
Openingstijden
Reviews
Rating Distribution
Ralph van Ravensteijn
Steven Uzeel
Ik ben erg blij met Ypse.
Joel Van Gulik
Ik ben super tevreden over Ypse, het contact is goed. Er werd duidelijk gecommuniceerd, snel geholpen en iedereen is super vriendelijk. Voor mij is vooral Hilde echt een topper, heel erg goed in haar vak! Al met al, mega dankbaar en tevreden. Zeker aan te raden 👍🏼
Renske Buurman
Bij Ypse konden we (jeugd) verrassend snel terecht voor intake én behandeling. Aan ons werd het traject duidelijk uitgelegd. Mijn zoon had een goede klik met de behandelaar. Steekwoorden die volgens ons passen bij Ypse: no-nonsense, begrip, focus op herstel/ beter worden, betrokken, warm, vriendelijk, zelfvertrouwen opbouwen, weer leren léven en genieten na een heel heftige gebeurtenis. Niemand kan de tijd terugdraaien en gebeurtenissen ongedaan maken. Maar Ypse hielp onze zoon alles weer op de rit te krijgen, vertrouwen in zichzelf en anderen terug te krijgen en weer te genieten van het leven. Dit terwijl ons elders was verteld dat dit veel langer zou gaan duren. Met hulp van Ypse heeft onze zoon in korte tijd gebeurtenissen een plek kunnen geven en 'zijn leven terug'. We zijn Ypse en bovenal zijn behandelaar natuurlijk, heel dankbaar.
Sebastiaan Castenmiller
Let op! Intake kosten zijn 660 euro!
roosje van vugt
Zeer respectloos behandeld. Het als een revieuw die hier al staat was ik naar Reinier van Arkel verwezen en zonder overleg met mij of de huisarts toch bij Ypse beland, waar ik al 2 nare ervaringen gehad heb. Waaronder een intake gesprek voor EMDR behandeling waarin de behandelaar glashard zei dat wat ik zei geen trauma was. ENORM onprofessioneel. Daarna nog cognitieve gedragstherapie gehad waarna de behandelaar na een paar sessie om mijn leeftijd moest vragen omdat ze dacht dat ik 20 was (ik was 16). Nadat ik toch bij Ypse beland ben ipv Reinier van Arkel heb ik meteen gezegd dat ik daar niet behandeld zou willen worden, dit werd toen erg gerespecteerd en er werd gedaan alsof ze erg om me gaven. Ze zouden een verwijzing maken waar ik echt goed geholpen zou kunnen worden. Een paar maanden later kreeg ik een belletje dat ik bij dat bedrijf niet een geholpen kon worden. Al met al een KUT bedrijf!
Yes Cider
Tijdens de telefonische intake raakte de medewerker van Ypse geïrriteerd omdat ik niet goed ben in het uitleggen van mijn probleem. Dit is echt absurd. hiervoor betaal ik dus iedere maand zorgverzekering, om uitgelachen te worden met de problemen die ik heb. Ik ga hier een serieuze melding van maken dit is onacceptabel.
Lindy Van de griendt
Waardeloos bedrijf! Behandelaar belt mij op zonder mijn toestemming en verstuurd een rekening. Vervolgens heb je een afspraak word een half uur bij gedeclareerd terwijl je die tijd niet behandeld bent. Nieuwe behandelaar die uit een boekje dingen op leest. Vervolgens een klacht over de factuur word niks mee gedaan. Mensen let hier goed mee op want dit klopt voor geen kant
Inge Janssen
Wat een fijne ervaring. Goede administratie, communicatie en opvolging. Goed gesprek met conclusie dat ik daar niet de juiste hulp kon krijgen. Doorverwezen, alles hebben ze geregeld achter de schermen. Super goed samengewerkt met andere partij en huisarts. Ze hielden me goed op de hoogte over proces en vervolgstappen. Kan hier denk ik geen namen noemen maar psycholoog en regiebehandelaar waren zo goed en hebben me vertrouwen gegeven. Hulde aan deze vorm van hulpverlening en samenwerking.
Joep van der Poel
Is dit jouw praktijk?
Neem de controle over je profiel en kom in contact met meer families die ADHD hulp zoeken.
100% gratis • Geen creditcard vereist • Binnen 24 uur actief
