Terug naar Breda

Mentaal Beter Breda - Paardeweide | Kinderpsycholoog Breda

Kinderpsycholoog, Psycholoog

2.0 (20 reviews)
Beschikbaar

Over Mentaal Beter Breda - Paardeweide | Kinderpsycholoog Breda

Deze praktijk in Breda helpt kinderen en jongeren die met angsten, emotionele problemen of andere psychische klachten worstelen. Het team werkt als psycholoog en begeleider om jongeren stap voor stap weer meer vertrouwen in zichzelf op te laten bouwen. Veel kinderen die hier terecht komen, kampen met fobieën of algemene angsten die hun dagelijks leven beperken. De praktijk richt zich erop die angsten stap voor stap kleiner te maken, zodat het kind weer vrijuit kan spelen, naar school kan gaan, en dingen durft die het eerst niet durfde. De begeleiding is gericht op het kind zelf, maar ook op de ouders. Zij leren wat er aan de hand is en hoe ze thuis hun kind het best kunnen ondersteunen. Dit partnerschap tussen praktijk, kind en ouders maakt de kans op blijvende verbetering groter. Kinderen merken dat ze serieus worden genomen en dat hun gevoelens er toe doen. De therapeuten van Mentaal Beter Breda werken op een manier die voelt veilig en begrijpend. Dit helpt kinderen om open te zijn en daadwerkelijk vooruitgang te boeken. Uit ervaringen van vorige patiënten blijkt dat de begeleiding echt werkt. Kinderen die vol angsten kwamen, gaan uiteindelijk veel zekerder door het leven. Ouders voelen dat hun kind weer gelukkiger wordt en meer zelfvertrouwen krijgt. De praktijk in Breda biedt ook ruimte voor gesprekken buiten de normale kantooruren, zodat het beter uitkomt voor werkende ouders en schoolgaande kinderen. Dit maakt het makkelijker om regelmatig te komen. Of een kind nu met angsten, verdriet, gedragsvragen of andere zorgen zit: de psychologen kijken altijd naar wat het kind zelf nodig heeft. Geen standaard aanpak, maar altijd op maat. Als ouder herken je jezelf misschien in het gevoel dat je kind best erg veel angst heeft of zich niet goed voelt, en je weet niet goed hoe je daaraan tegemoet kunt komen. Dat is precies waar Mentaal Beter Breda in helpt.

Locatie

Paardeweide 6, 4824 EH Breda, Nederland

Map voorbereiden...

Contactgegevens

Paardeweide 6, 4824 EH Breda, Nederland
Breda, Noord-Brabant

Services & Beschikbaarheid

Kindvriendelijk
Weekend beschikbaar

Openingstijden

maandag08:00–18:00
dinsdag08:00–18:00
woensdag08:00–18:00
donderdag08:00–18:00
vrijdag08:00–18:00
zaterdag09:00–13:00
zondagGesloten

Reviews

Rating Distribution

5/5
4/24/2025

Camilo Abbad

5/5
3/18/2025

Jason Jonkers

Ik ben een aantal jaar geleden als kindje met mijn moeder naar deze praktijk gegaan (toen nog van waterschoot) met niet normaal veel angsten, ik was bang van alles. Ik ben echt geweldig geholpen, hierdoor ben ik (zo goed als) van alle angsten afgeholpen. Zij hebben mij super geholpen tot wie ik nu ben, bedankt!

1/5
1/3/2025

marloes kampen

Geen goede diagnoses. Wordt wel diagnose gegeven ook al komt dit niet daadwerkelijk uit de test, maar oordelen zelf wat ze er van vinden.

Reactie van eigenaar

Wat vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad met ons! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Indien je nog hiervoor openstaat, dan horen wij graag meer. Wellicht kunnen we in samenspraak kijken naar verbetering van onze zorg. Hiervoor kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@mentaalbeter.nl. Wij hopen graag van je te horen. Met hartelijke groet, Mentaal Beter

1/5
8/1/2024

Adrian

1/5
1/26/2024

Lotje van Nispen

Reactie van eigenaar

Wat jammer om te zien dat je geen positieve ervaring hebt gehad bij ons! We willen graag met je in gesprek om gezamenlijk te kijken naar wat er is gebeurd en het verbeteren van onze zorg. Hiervoor kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@mentaalbeter.nl. Wij hopen graag van je te horen. Met hartelijke groet, Mentaal Beter

1/5
12/11/2023

mnht74ewrg

Een slecht onderzoek heb ik hier gehad even geleden maar wil het nu toch maar even kwijt. Nu achteraf ben ik hier zwaar ondergediagnosticeerd en ook voor een stuk verkeerd gediagnosticeerd geweest. Ik kan het niet officieel uitzoeken, maar ik heb heel sterk het vermoeden dat ze mijn diagnoses niet echt hebben onderzocht, maar alleen maar neergezet als diagnoses wat ze zelf dachten. Er is geen interesse in wat je vertelt qua achtergrond in je leven en waar je last van hebt. Terwijl je juist geholpen wilt worden met waar je last van hebt. Maar met wat ik vertelde waar ik last van had werd volledig ontkend en er werd niet eens naar geluisterd of op gereageerd. Interesse in het onderzoeken naar waar ik mee zat, omgaan met of oplossen van deze problemen, daar heb ik helemaal niks van gemerkt. En ze denken vóór het éérste intake gesprek gelijk na de ontmoeting is begonnen al te weten wat je mankeert door te zeggen terwijl de onderzoeker achterovergeleund met de armen in de nek zat, te zeggen: "Dat je aan......lijd kan ik zo ook wel aan jou zien, daar hoeven wij eigenlijk niet eens onderzoek voor te doen." , ja!!, super beledigend en zeer onbeschoft dus ook, en ben nog steeds een soort van getraumatiseerd, kan er nog boos over worden, en mijn eigenwaarde is nog altijd steeds diep naar beneden gebleven. Ze hebben een chagrijnige houding, uit de hoogte, maar vooral erg zakelijk, onpersoonlijk en afstandelijk, zo erg dat je er ongemakkelijk van wordt en het leek eerlijk gezegd wel of het expres gedaan werd. Denk nog steeds ligt het aan mij of heb ik iets fout gedaan. Een deel van het diagnoserapport inclusief veel wat ik zelf heb vertelt, is verkeerd geinterperteert, compleet uit de context gehaald, helemaal verkeerd opgeschreven of gewoon uit de duim gezogen omdat een veel dingen helemaal niet aan de orde zijn geweest en feiten uit mijn geschiedenis die helemaal nergens anders te vinden zijn en ook niet gezegd zijn, waardoor de conclusie was dat ze voor het 80% en ook belangrijkste deel naast mijn kernproblemen zaten. Nu word ik via een andere zeer laagdrempelige , hele lieve en holistische ZZP'er op de volledige goede manier mentaal, biologisch en maatschappelijk begeleid met waar ik echt last van heb en op de goede manier die bij mij past voor zover dat tenminste lukt, de maatschappij in begeleid, en het gaat godzijdank de goede kant op. En het is maar te hopen dat het beter wordt maar daar heb ik een beetje een hard hoofd in zoals ik het zelf ervaar, want het leed is al geschied en deze dingen zullen een litteken blijven en blijven achtervolgen en het vreet nog altijd veel energie. Ook als ik straks al beter functioneer en al beter in mijn vel zit, zal ik er soms dagelijks aan herinnert worden en erover na blijven piekeren en wakker liggen, Gracias!! mentaal BETER

Reactie van eigenaar

Wat vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad met onze zorg! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Indien je nog hiervoor openstaat, dan horen wij graag meer hierover. Wellicht kunnen we in samenspraak kijken naar verbetering van onze zorg en een eventueel passende oplossing. Hiervoor kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@mentaalbeter.nl. Wij hopen graag van je te horen. Met hartelijke groet, Mentaal Beter

1/5
4/5/2023

Suyatha Lachman

1/5
2/2/2023

Luc Kantour

1/5
10/11/2022

Quirijn Smit

1/5
4/19/2022

Alice van G

Is dit jouw praktijk?

Neem de controle over je profiel en kom in contact met meer families die ADHD hulp zoeken.

100% gratis • Geen creditcard vereist • Binnen 24 uur actief