Over Gerdie van Boxtel Natuurgeneeskundig Therapeut
Gerdie van Boxtel werkt in Veghel als natuurgeneeskundig therapeut en richt zich op mensen die zich lichamelijk of geestelijk niet goed voelen. Ze biedt therapie aan op basis van natuurgeneeskundige principes, gericht op herstel en welzijn. Klanten komen bij haar met uiteenlopende klachten en vragen. Gerdie luistert naar wat ze meenemen en werkt vanuit haar expertise aan concrete verbeteringen. Het doel is dat mensen weer grip op hun gezondheid krijgen en zich beter voelen. De werkwijze van Gerdie is gericht op het begrijpen van de achtergrond van klachten. Ze kijkt niet alleen naar losse symptomen, maar naar het grotere plaatje. Dat maakt het mogelijk om ook echt iets aan de oorzaken te doen. Volgens klanten helpt Gerdie ervan af te komen met dingen waar ze al lang mee worstelen. Mensen rapporteren dat ze dankzij haar begeleiding weer beter in hun vel zitten en meer controle over hun gezondheid hebben. Haar aanpak wordt als deskundig en effectief ervaren. Gerdie beschikbaar in Veghel voor zowel Nederlandse als Engelssprekende cliënten. Ze werkt ook in het weekend, wat voor drukke mensen handig kan zijn. Het blijkt dat mensen die bij Gerdie in behandeling gaan, over het algemeen opgelucht zijn. Ze voelen zich begrepen en krijgen concrete handvatten. Na een periode van begeleiding merken ze verandering in hoe zij met hun gezondheid omgaan. Een belangrijk aspect van het werk van Gerdie is dat zij mensen helpt inzicht te krijgen in hun eigen lichaam en gezondheid. Wanneer dat inzicht groeit, kunnen mensen zelf beter keuzes maken. Dat maakt de begeleiding ook duurzaam. Wie in Veghel zoekt naar therapeutische ondersteuning vanuit een natuurgeneeskundige benadering, vindt bij Gerdie van Boxtel iemand die luistert en concrete hulp biedt. De kombijnabie van vakkundigheid en persoonlijke aandacht maakt haar praktijk een vertrouwde plek voor herstel.
Locatie
De Scheifelaar 113, 5463 HV Veghel, Nederland
Map voorbereiden...
Contactgegevens
Services & Beschikbaarheid
Reviews
Rating Distribution
Paul Mandigers
Tess Veldkamp
Ik ben een half jaar bij Gerdie onder behandeling geweest, omdat ik niet lekker in mn vel zat. Ze heeft mij enorm geholpen om van een hoop dingen af te komen! Ik ben hier super blij mee en zit weer heel goed in mijn vel.
Ingeborg Reniers
Een jaar geleden kwam ik bij Gerdie in haar praktijk. Ik liep helemaal vast, lichamelijk en geestelijk. Gerdie heeft me met haar expertise en vakkundigheid weer geholpen grip op mijn gezondheid te krijgen. Ik ben haar zo dankbaar! Ik zou haar iedereen aanbevelen. Gerdie ontzettend bedankt!
Cindy Vranken
Ik ken Gerdie nu sinds 2021. Ik heb toen maandenlang zware covidklachten gehad, geen vaccin maar mijn energie was op en ik was al 3 maanden allerlei therapeuten en dokters aan het aflopen. Ze heeft me in no time opgelapt. Mijn dochter die mentaal en fysiek gehandicapt is, autistisch, heeft dankzij haar grote sprongen gemaakt. Inmiddels heb ik >30 mensen naar haar doorverwezen, dikwijls mensen die via de gewone geneeskunde niet meer geholpen konden worden en tot nog toe heeft ze iedereen opgelapt. Gerdie is voor mij een magiër van het fysieke lichaam en ik verwijs haar graag door vanuit mijn hart. Ze is niet de goedkoopste en de supplementen van Eqology zijn ook niet goedkoop maar als het gaat over mijn gezondheid, dan wil ik topkwaliteit en dan is prijs niet belangrijk voor mij.
veroniek kerssemakers
Een hele fijne ervaring met een zeer ervaren therapeut Dank voor de goede behandeling.
Ellie
Cor Vervoort
Goedemorgen Gerdie, ik wil je heel graag bedanken voor wat jij met mij hebt gedaan. Ik heb heel veel baat bij de behandelingen. Nogmaals hartelijk dank, veel groetjes
Vincent Van den Broek
Manon
Deze vrouw is heel eng. Ze blijft bellen voor nieuwe afspraken, dingen verkopen. Ik heb spijt ooit naar haar toe te zijn gegaan. Destijds was ik op m'n kwetsbaarst na 2 jaar slaaptekort (door huilbaby). Dan gebeuren dit soort dingen soms. Mijn tip: gaat het niet lekker, heb je hulp nodig? Blijf dan alsjeblieft ver weg van deze vrouw! Naast aardig en betrokken is ze een ramp voor je portemonnee!
Ma non
Toen ik na een paar weken voor 't eerst een rekening kreeg wist ik niet wat ik meemaakte. Bijna 1500 euro voor 4x een sessie en allemaal drankjes en olie's en druppels (het effect heb ik niet gemerkt al maakte ik alles op). Wat mij betreft was dit het grootste 'regen in de drup'-verhaal dat ik beleefde in hulpverleningsland. Nog nooit zo'n bizar hoge rekening gekregen, onaangekondigd. Zulk soort dingen gebeuren meestal alleen als je per ongeluk te kwetsbaar bent. Na 18 maanden met een huilbaby was dit wat me gebeurde. Ik wens het niemand toe. Ze was heel aardig hoor, en ook betrokken. Maar zoveel geld vragen en het vantevoren op geen enkel moment benoemen..... hoei.
Is dit jouw praktijk?
Neem de controle over je profiel en kom in contact met meer families die ADHD hulp zoeken.
100% gratis • Geen creditcard vereist • Binnen 24 uur actief
